»To jasno kaže, da projekt poteka dobro in zgledno. Dokazujemo, da se da v Sloveniji še tako zahtevne projekte izvesti pravočasno in v okviru predvidenih stroškov.«
»Zastavljena časovna dinamika je zahtevna. Ob nastopu mandata smo jo v sodelovanju z vsemi partnerji ponovno preučili in pospešili, pri čemer smo izhajali iz zaveze, da ne bomo obljubljali nemogočega.«
»Prioriteta ministrstva in vlade ostaja tudi gradnja dodatnega vzporednega tira, tako da bo nova povezava med Koprom in Divačo dvotirna.«
»Čeprav bo ta dodatni tir umeščen tako rekoč ob drugem tiru, je treba izpeljati vse prostorske, okoljske in drugačne preveritve. Naš cilj je, da se začne graditi v letu 2026.«
»Bomo dokazali, da je mogoče tudi velike projekte v Sloveniji izpeljati v začrtanih finančnih in časovnih okvirih.«
»Zakaj je potrebnih 200 milijonov evrov madžarskega denarja, ki ga bomo na koncu vrnili in še dodatno iz naslova dobička plačali Madžarski 300 milijonov evrov. Maksimalno triodstotni donos jim obljubljate. Če piše v časopisu, verjetno lahko tudi jaz rečem.«
»Res sem vesela, da kamenčke zlagamo, tako kot jih je treba, da bo leta 2025 vlak lahko pripeljal iz Divače do Kopra drugače, kot sem se danes peljala sama.«
»Vsem tistim, ki še vedno mislijo, da je obstoječa proga dovolj dobra za prevoz toliko tovora, kot ga danes prepeljemo, priporočam, da si progo ogledajo.«
»Vse bom naredila, da bi gradbeno dovoljenje tudi za dodatni tir dobili čim prej, saj bi bilo lažje tudi za ljudi tukaj, če bi se stvari gradile čim bolj sočasno.«
»Velik del te druge proge bo skozi tri najdaljše predore praktično že zgrajen.«
»Tisti, ki pravijo, da je treba za dvotirno progo denar in čas pomnožiti krat dva, zavajajo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju